اجتماعی

ساخت وبلاگ

نکات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نکات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نکات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است که بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌کاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد که استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نکات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشکل از قطعات گوناگوني است که اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشکل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يکي از مهم‌ترين نکات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود که تحمل حرارتي را که به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودکش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي کارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص که گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يک نمونه از وسايل گرمايشي جديد و کاربردي است که از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي کلمه خريد بخاري نفتي آترا کليک کنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نکات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه کنيد که بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامکان از خريد بخاري هاي بدون دودکش خودداري کنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودکش را نبايد در محيط هاي بسته و کوچک که کاملا درزگيري شده اند استفاده کرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است که مطمئن شويد مسير دودکش کاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از کلاهک هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده کنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت کنيد که بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل کنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده کنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چک و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل کنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع کرده و براي تعميرات اقدام کنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن کنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به کار بخاري لوله ي آن را لمس کنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش کرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي کنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت کنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است که بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.
اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 16:01

مقايسه انواع توستر بوش

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد.

c5_w6rt.jpg

به نقل از سايت خبري پارس نيوز

 معرفي انواع توستر بوش از بهترين مارک توستر نان به همراه گارانتي بوش سرويس و بهترين قيمت توستر.

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد، انواع توسترهاي جديد علاوه بر تست کردن باکيفيت نان ها اين امکان را به شما مي دهد تا با استفاده از برنامه يخ زدايي يا همان defrost نان را با کيفيت بسيار عالي گرم و يا تست کنيد و ديگر گرم کردن نان با مايکروويو يا گاز باعث کم شدن کيفيت نان شما نخواهد شد. لازم به ذکر است در مدل هاي گوناگون توستر شما امکان تست، گرم کردن شيريني هاي گرد و يا نان با ابعاد مختلف را خواهيد داشت که مي تواند کارايي اين محصول را برايتان بيشتر کند. در ادامه با بررسي انواع توستر بوش که از بهترين مارک توسترهاي نان محسوب مي شود، همراه شما خواهيم بود و براي آنکه بتوانيد راحت تر اين متن را دنبال کنيد در ابتدا تفاوت و شباهت هاي کامل توستر بوش در مدل هاي مختلف را همراه شما بررسي خواهيم کرد و در مرحله بعد به صورت دسته ‌بندي شده تک تک مدل ها را از لحاظ مشخصات بررسي مي کنيم.

با صبحانه سازهاي بوش همه چيز براي شروع يک صبح دل انگيز مهياست

 

مشخصات مشابه انواع توستر بوش

کشوي جمع آوري خرده نان: يکي از مشکلات هميشگي در بسياري از توستر هاي نان، ماندن خرده نان ها در توستر بوده است که با روشن شدن مجدد، اين خرده ها مي سوزند و بوي بدي را به جا مي گذارد و از طرفي نه ظاهر خوشايندي براي ما دارد و نه بهداشت ايده الي براي مصرف کنندگانش. از اين رو در مدل هاي توستر بوش يک سيني در زير توستر نان تعبيه شده است که خرده نان هاي موجود در هنگام تست نان بر روي اين سيني جمع خواهد شد و شما به راحتي مي توانيد در هر زمان که خواستيد اين سيني را از زير توستر بر داريد، آن را بشوييد و در سر جايش بگذاريد.

يخ زدايي يا :Defrost همانطور که در ابتدا نيز اشاره کرديم توستر بوش تنها کار تست را انجام نمي دهد و با داشتن ويژگي يخ زدايي مي تواند نان فريز شده را با کيفيت ناني تازه براي شما گرم کند به گونه اي که کيفيت گرم کردن نان با توستر در مقايسه با مايکرويو و با گاز برايتان کاملاً مشهود خواهد بود. شما مي توانيد از توستر بوش براي گرم کردن و همچنين تست کردن نان خود باکيفيتي بسيار عالي استفاده نماييد.

نحوه بالا آمدن نان: در توستر بوش، برداشتن نان تست شده يا گرم شده بسيار آسان خواهد بود و ديگر لازم نيست مانند برخي از توسترها در مارک هاي ديگر از وسيله اي براي برداشتن نان خود استفاده کنيد؛ در انواع توستر نان بوش، پس از اتمام کار دستگاه نان به صورت آسانسوري بالا خواهد آمد و شما مي توانيد آن را به راحتي برداريد.

بدنه عايق توستر بوش: انواع توستر نان بوش داراي بدنه عايق حرارت است و در هنگام کار بدنه آن داغ نخواهد شد و در تمامي مدل هاي توستر بوش مي توانيد اين ويژگي را در اختيار داشته باشيد.

 

شباهت هاي ديگر انواع توستر بوش: تنظيم درجه حرارت، تنظيم ميزان برشتگي نان، گرمادهي يکنواخت، دکمه توقف براي قطع عملکرد توستر در هر زماني که نياز داريد، خاموش شدن خودکار توستر نان در هنگام چسبيدن نان به منظور جلوگيري از سوختگي آن و سنسور الکترونيکي در توستر بوش که براي ثابت نگه داشتن دما تعبيه شده است همه و همه در تست کردن و گم کردن يک نان با کيفيت کمک کننده خواهد بود که شما مي توانيد اين قبيل خصوصيات ذکرشده را در انواع مدل هاي توستر بوش مشاهده فرماييد.

جايگاه گرم کردن نان گرد و شيريني: در مدل هايي از توستر بوش، ميله هايي به صورت پايه بر روي قسمت جايگاه هاي نان باز مي شود که مي توانيد از آن براي گرم کردن نان گرد و يا شيريني استفاده نماييد و بدون کاهش کيفيت نان آن را در گرم و آماده خوردن نماييد.

تفاوت هاي انواع توستر نان بوش

توستر بوش در رنگ ها و سبک ديزاين هاي مختلف توليدشده است و به دليل داشتن تفاوت در سبک و رنگ هاي گوناگون آن، ست کردنش با فضاهاي رنگي مختلف و يا فضاهاي کلاسيک و مدرن بسيار راحت خواهد بود. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم براي خريد توستر بوش تنها دو مورد از تفاوت هاي موجود در انواع توستر نان را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد تا بتوانيد هر چه راحت تر انتخاب خود را انجام دهيد: مورد اول شکل ظاهري و رنگ توستر و مورد دوم جايگاه نان طراحي شده در آن از لحاظ ابعادي و تعداد است که در ادامه و در همين بخش بدان اشاره خواهيم کرد:

توان مصرفي: در توستر هاي بوش از 860 تا 1090 وات توليدشده است اما به شما پيشنهاد مي کنيم توان مصرفي مدل هاي توستر بوش را در اولويت انتخاب خود قرار ندهيد چراکه وات انتخاب شده در مدل ها بر اساس اندازه و کارايي و تکنولوژي هاي به کار گرفته شده در آن ها کافي و دقيق است و شما نمي توانيد ولت بالاتر را بهتر يا برعکس آن را در فکر خود براي انتخاب يک مدل مناسب از توستر نان بوش بدانيد. پس پيشنهاد مي کنيم به چندي از تفاوت هاي ديگر آن توجه فرماييد.

ابعاد توستر بوش و تعداد جايگاه هاي نان: انواع توستر بوش را به دو صورت کلي مي توانيد در نظر بگيريد چراکه اين ابعاد در تفاوت طول است که از جهت کارايي براي شما تفاوت خواهد داشت. توستر نان بوش در انواع مختلف خود يا در طول کوتاه تر حدود 30 سانتي متر يا در طول بلندتري که حدود 43 سانتي متر مي باشد طراحي شده اند که بر اساس نياز شما قابل انتخاب است. ساده بگوييم اگر نان بلند و بزرگ را مي خواهيد براي تست کردن استفاده کنيد و ابعاد طولي کوچک تر براي شما کار را سخت مي کند مي توانيد سراغ مدل هاي کشيده تر بوش برويد، توجه فرماييد که تعداد جايگاه هاي توستر بوش در مدل هاي کشيده آن يک جايگاه و در مدل هاي کوتاه تر دو جايگاه براي استفاده وجود دارد و با توجه به اين مورد مي توانيد مدلي مناسب را در ميان انواع توستر بوش انتخاب نماييد.

مقايسه انواع توستر نان بوش

در اينجا سعي داريم با بررسي هريک از مدل ها به صورت جداگانه به شما عزيزان در خريدي هرچه راحت تر کمک کنيم. از آن جايي که هدف ما سهولت انتخاب شما عزيزان است در ادامه مدل هايي با سبک هاي يکسان را در دسته‌بندي هاي جدا براي شما آورده ايم و با درج تصاوير آن ها در کنار هم نمايش آن ها را برايتان ساده تر کرده ايم اما توجه فرماييد که با کليک بر روي عنوان مدل ها مي توانيد به صورت مستقيم وارد سايت فروش شويد و تصاوير کامل تر و جداول مشخصات آن ها را نيز به صورت کاملاً جزئي مطالعه و بررسي نماييد و قيمت توستر بوش را نيز در مدل هاي ذکرشده با يکديگر مقايسه نماييد:

دسته بندي اول:

 

توستر بوش مدل  TAT8613

توستر نان بوش در مدل 8613 يک توستر مدرن و بسيار زيبا از جديدترين ديزاين هاي بوش است که به رنگ مشکي و تلفيق زيبايي با استيل توليد شده است. اين مدل از توستر بوش باقدرت 860 وات و 30.7 سانتي متر توليد شده است که شما مي توانيد با داشتن دو جايگاه نان کار تست کردن و همچنين يخ زدايي نان خود را با کيفيت هرچه بيشتر در اختيار داشته باشيد هرچند که شما مي توانيد در اين مدل از پايه هاي موجود براي گرم کردن شيريني و نان گرد نيز استفاده نماييد. شما به راحتي مي توانيد با دکمه هايي که بر روي سطح توستر نان در اين مدل طراحي شده است نيز ميزان تست شدن نان را بر اساس سليقه تان انتخاب نماييد. همانطور در قسمت شباهت هاي توستر بوش بدان اشاره کرديم، اين مدل نيز تمامي تکنولوژي و موارد ذکرشده ازجمله بدنه عايق، گرمادهي يکنواخت، کشوي خرده نان و غيره را به همراه دارد و اين مدل با طراحي بسيار زيبا و ساده اش جز پرفروش ترين و پرطرفدارترين مدل ها است که با ست بي نظيرش با کتري برقي اي که با اين سبک طراحي شده است، ظاهري بي نظير را براي شما رقم خواهد زد.

توستر بوش مدل  TAT8611

توستر بوش 8611 توستري به رنگ سفيد مي باشد که همانند مدل 8613 با استيل ترکيب شده است و مشخصاتي همانند مدل بالا را در بردارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ اين دو مدل است بنابراين شما عزيزان مي توانيد با توجه به سليقه و ست رنگي منزل خود رنگ سفيد يا مشکي آن را انتخاب نماييد. توجه کنيد اين دو مدل به دليل ترکيب زيبايش با استيل امکان ست کردن آن را با فضاهاي مختلف هر خانه اي هر چه ساده تر کرده است.

دسته بندي دوم:

 

توستر بوش مدل TAT6A113

توستر نان بوش در مدل TAT6A113 با ديزاين يکپارچه رنگ مشکي طرفداران زيادي را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر بوش داراي 1090 وات قدرت مي باشد که با داشتن 2 جايگاه نان و پايه اي براي گرم کردن نان و شيريني مي تواند مدلي مناسب براي خريد يک توستر نان با کيفيت باشد؛ و اين مدل نيز همانند انواع توستر نان ديگر اين امکان را به شما مي دهد که نان فريز شده را با نگه داشتن کيفيت آن به راحتي گرم نماييد. درجه هاي مختلف موجود در کنار اين دستگاه نيز به شما اين امکان را خواهد داد تا حد تست نان خود را مطابق با سليقه خود انجام دهيد. اين توستر نيز همانند ديگر انواع توستر بوش از چسبيدن نان، تست يکنواخت و سوختن نان در خود با توجه به تکنولوژي هاي موجود جلوگيري خواهد کرد.

توستر بوش مدل TAT6A111

توستر نان بوش در مدل 6A111 با ترکيب زيباي سفيد و طوسي توليد شده است و ترکيب رنگي موجود در اين دستگاه امکان ست کردن آن را با ترکيب هاي ديگر هرچه ساده تر خواهد کرد. اين مدل مشابه TAT6A113 که در بالا درباره مشخصات آن گفته ايم مي باشد و تنها تفاوت آن در رنگ اين دستگاه است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ست رنگي آشپزخانه خود، اين مدل را انتخاب نماييد.

توستر بوش مدل  TAT6A913

توستر بوش در مدل TAT6A913 با ترکيب زيباي استيل و مشکي توليد شده است که اين مدل نيز با مشخصات يکساني با مدل TAT6A113 و TAT6A111 مي باشد و تنها تفاوت اين مدل با دو مدل ديگر در رنگ آن است. از آنجايي که استيل و مشکي در بسياري از لوازم آشپزخانه افراد به چشم مي خورد هماهنگ کردن آن با ديگر لوازم آشپزخانه بسيار ساده تر مي باشد. شما مي توانيد تصاوير اين سه مدل را به راحت در کنار هم مشاهده فرماييد و يا کليک بر روي نام آن ها، جزييات هرچه بيشتر و تصاوير آن ها را نيز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي سوم:

 

توستر بوش مدل  TAT6A001

توستر نان بوش در مدل TAT6A001 يکي از انواع توستر نان با ديزاين کشيده است. اين مدل از توستر داراي طول 43 سانتي متر است که اين امکان را به شما مي دهد تا نان با ابعاد کشيده تر را بدون نياز به برش دادن درون آن ها بگذاريد. توجه کنيد همانطور که در ابتداي متن نيز اشاره کرديم مدل هاي کشيده توستر بوش داراي يک جايگاه مي باشد و اگر شما از دسته افرادي هستيد که داشتن يک جايگاه بلندتر را به داشتن دو جايگاه نان ترجيح مي دهيد پس مس توانيد در ميان مدل هايي با طراحي کشيده بوش انتخاب کنيد. توستر بوش در اين مدل که با ترکيب سفيد و طوسي طراحي شده است داراي 1090 وات قدرت، سيني خرده نان براي سهولت تميز کردن و بهداشت دستگاه و تمامي خصوصيات ذکرشده مشابه با انواع ديگر است. در کنار اين دستگاه نيز شما امکان تنظيم درجه تست و استفاده از حالت يخ زدايي را در دسترس داريد و مي توانيد اين مدل را با تضمين تست، گرم کردن نان و يخ زاديي بسيار با کيفيت و آنچه درخور برند بوش است را در اختيار داشته باشيد.

توستر بوش مدل  TAT6A003

توستر بوش مدل TAT6A003 با داشتن رنگ يکپارچه مشکي مورد پسند بسياري از افراد است. اين مدل نيز مانند مدل هاي ديگر در اين دسته‌بندي از توستر نان بوش داراي طراحي کشيده و يک جايگاه نان، سيني خرده نان، تنظيمات کارآمد و مشخصاتي مشابه با انواع توستر در اين برند معتبر است که مي تواند لذت خوردن ناني تازه را به منزل شما هديه دهد.

توستر بوش مدل TAT6A004

توستر نان بوش مدل TAT6A004 يکي از رنگ هاي خاص قرمز است که با طوسي ترکيب زيبايي را براي آشپزخانه شما رقم مي‌زد. اين مدل مشابه 3 مدل ديگر در اين دسته است که با تفاوت رنگي خود، امکان انتخاب را در اين طيف رنگي را براي افراد مهيا مي سازد و اگر شما نيز از دسته افرادي هستيد که ست قرمز يا استفاده از رنگ هاي گرم و شاد را براي ديزاين منزل خود انتخاب کرده ايد، قطعاً استفاده از آن برايتان لذت بخش خواهد بود.

توستر بوش مدل TAT6A803

توستر بوش مدل TAT6A803 ترکيبي زيبا از استيل و مشکي است که طرفداران زيادي نيز در دنيا دارد چراکه بسياري از ست هاي آشپزخانه با اين ترکيب رنگي سازگاري زيادي دارد. اين مدل از توستر نان نيز در اين دسته‌بندي از توسترهاي کشيده بوش داراي خصوصيات مشترکي در کارايي و مشخصات مي باشد و شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده تصاوير کامل تر و مطالعه جزييات هر چه بيشتر هرکدام از مدل ها با کليک بر روي نام محصولات خود، آن را در سايت فروشگاهي 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي چهارم:

 

توستر بوش مدل TAT6101

توسترنان بوش مدل TAT6101 با ترکيب زيبايي از سفيد و طوسي روشن توليد شده است که داراي ديزاين متفاوت تري به نسبت انواع ديگر توستر بوش است. طراحي اين مدل به صورت نيم دايره اي و داراي دو جايگاه نان مي باشد که بر روي اين مدل نيز شما مي توانيد درجه هاي تنظيم ميزان تست، دکمه توقف و يخ زدايي را مشاهده نماييد. از لحاظ ابعادي و جايگاه نان اين مدل ها در مشابهت با مدل هاي مستطيلي غير کشيده است. اين مدل با داشتن 900 وات قدرت و ظاهر خاص خود، مشتريان زيادي را به خود جلب کرده است و شما مي توانيد با خريد اين مدل نيز از تمامي تکنولوژي و مشخصات ذکرشده در اين برند معتبر استفاده نماييد و هر روز ناني خوشمزه و باکيفيت را با استفاده از اين توستر نان در منزلتان مهيا کنيد.

توستر بوش مدل  TAT6901

توستر بوش مدل TAT6901 با ترکيب رنگ استيل و مشکي يکي ديگر از مدل هاي طراحي نيم دايره توستر نان بوش است که با ويژگي هاي يکسان در اين دسته توليد شده است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ديزاين آشپزخانه خود خريد اين مدل از توستر را انتخاب نماييد. نکته مهم درباره اين نوع ديزاين را فراموش نکنيد که از لحاظ جاي تعبيه شده نان فضايي کاملاً يکسان با مدل هاي مستطيلي غير کشيده خواهد داشت.

توستر بوش مدل TAT6L132

توستر نان بوش مدل TAT6L132 با طراحي نيم دايره و يکپارچه مشکي طراحي شده است و با ديزاين خاص خود طرفداران زيادي در دنيا را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر نان نيز همانند انواع ديگر با داشتن تنظيمات درجه تست، دکمه توقف، يخ زدايي، سيني خرده نان و تمامي موارد جزئي ديگر مي تواند انتخابي مناسب براي دوستداران اين سبک از توستر نان باشد.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 151 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:36

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يک نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر کنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر کنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش کامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد کرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امکان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي کشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت کنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام کنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را کم مي کند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل کنيد.

شرايط حمل موتور سيکلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيکلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداکثر ? ساعت مانده به حرکت قطار بليط را خريداري کنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارک شناسايي مالک، سند و کارت مالکيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شرکت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نکته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شرکت ريلي قبول نخواهد کرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شرکت ريلي، بايد موجودي بنزين يک سوم باک شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاک نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط کنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه کنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جک و زاپاس در خودروي شما باشد، شرکت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي کند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت کنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر کيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاک درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امکانات متنوع حمل و نقل نظير کاميون، يدک کش، هواپيماي خودرو بر، کشتي و … تعرفه اين گونه امکانات هم متغير است. از فاکتورهاي مهم براي مشخص کردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است که بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاک جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدک کش هاي مکانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي کوتاه و خودروهاي سبک از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه کمتري نسبت به کاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مکاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن کادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تکي استفاده مي كنند. به صورت کلي چه خودروهاي نو و بدون کاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يکجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالک خودرو متضرر نگردد.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 243 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:21

شکايت جديد عليه اپل: چرا تلگرام را از اپ استور حذف نمي‌کنيد؟!

اخبار اپليکيشن‌هااپل

 

تلگرام يکي از پرطرفدارترين پيام رسان‌هاي جهان است که اخيراً مرز 500 ميليون کاربر فعال را نيز رد کرد. با اين حال، تلگرام همواره در ايالات متحده دچار مشکلات حقوقي بوده و نتوانسته آن‌طور که بايد و شايد خودي نشان دهد. در تازه‌ترين مورد از درگيري‌هاي حقوقي مرتبط با تلگرام، تشکيلاتي موسوم به “ائتلاف براي وب امن‌تر” از اپل به خاطر حذف نکردن تلگرام از فروشگاه خود شکايت کرده است! اعضاي ائتلاف اين پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا بايد Parler از اپ استور حذف شود اما تلگرام نه؟

اخيراً و در پي حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمريکا، اپليکيشن پيام رسان Parler به دليل آنچه که عدم توانايي نظارت بر محتواي ارسالي کاربران ناميده شده، از فروشگاه‌هاي اپل، گوگل و آمازون حذف شد. حالا تشکيلات غيرانتفاعي “ائتلاف براي وب امن‌تر” با ارائه يک دادخواست مدعي شده که تلگرام نيز همين مشکل را دارد و اپل در اجراي سياستي‌هايي که خود تعيين کرده است، به صورت دوگانه رفتار مي‌کند.

بيشتر بخوانيد:  تجهيزات دوربين مداربسته     دوربين مداربسته چيست؟

در پاسخ به اين ادعا، پاول دورف بنيان‌گذار و مديرعامل تلگرام با ارسال پيامي در کانال شخصي خود اعلام کرد که اين پيام رسان در طول هفته‌هاي گذشته نظارت کافي در خصوص حوادث پايتخت آمريکا داشته و به گزارش‌هاي مربوط به محتواي ترويج کننده خشونت رسيدگي کرده است. به گفته دورف، تيم نظارت تلگرام پيام‌هاي متعددي را که به نوعي مروج خشونت بودند، شناسايي و مسدود کرده و در عين حال به گزارش‌هاي مردمي نيز در اين خصوص رسيدگي کامل کرده است.

اپل پيش از اين و در سال 2018، تلگرام را به دليل انتشار محتواي غيراخلاقي از فروشگاه اپ استور حذف کرده بود اما در ادامه با افزايش نظارت اين پيام رسان بر روي محتواي منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌ها، دوباره به اپ استور بازگردانده شد. حال بايد ديد آيا شکايتي که عليه اپل مطرح شده مي‌تواند اين شرکت را مجبور کند تا دوباره پيام رسان تلگرام را از دسترس خارج کند يا نه.

بيشتر بخوانيم: بهترين دوربين مدار بسته     انواع دوربين مدار بسته

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 201 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:17

قابليت تشخيص شي رها شده در ميدان ديد دوربين – Unattended Baggage Trigger

هايک ويژن به عنوان يکي از توليد کنندگان برتر دوربين مدار بسته دنيا هر روز در تلاش است تا سيستم هاي نظارت تصويري و دوربين مداربسته هوشمند و بروزتري را عرضه کند . اين مهم در پاسخ به نياز مشتريان اين شرکت تحقق پيدا مي کند . تيم طراحي و مهندسي قدرتمند هايک ويژن همواره در تلاش هستند تا فناوري هاي نوين را به در محصولات مدار بسته اين کمپاني وارد کنند . يکي از اين فناوري ها که در هايک ويژن مانند بسياري از برند هاي مطرح دنيا وجود دارد ، قابليت آنالير تصوير يا VCA است . برخي دوربين ها و تجهيزات ضبط هايک ويژن امکان آناليز تصوير را دارند اين محصولات ، تصاوير بررسي و بر اساس قوانين خاصي که کاربر دوربين بر روي دوربين يا دستگاه NVR يا DVR تنظيم مي کند ، آلارم هاي مشخصي را ارسال مي کند .

 

قابليت تشخيص شي رها شده در ميدان ديد دوربين – Unattended Baggage Trigger


ماموريت دوربين ، شناسايي و تشخيص است . بر اساس نياز کاربر اين ماموريت تغيير مي يابد . هنگامي که تعداد دوربين ها در يک مرکز مانيتورينگ افزايش مي يابد ، استفاده از تکنولوژي آناليز تصوير VCA اهميت پيدا مي کند . تصور کنيد که يک کاربر بطور همزمان 16 يا 32 دستگاه دوربين را بر روي مانيتور روبروي خود تحت نظر دارد . در اين حالت بررسي و نظارت بر همه زواياي مورد نظر ، کار بسيار سختي خواهد بود . از اين رو آناليز تصوير دوربين اهميت پيدا مي کند .

بيشتر بخوانيد:          پکيج دوربين مداربسته

  برخي از دوربين هاي هوشمند هايک ويژن مجهز به قابليت Unattended Baggage Trigger هستند ، اين دوربين ها با آناليز تصوير دوربين مي توانند اشياء و تجهيزاتي را که براي مدت زمان مشخصي رها شده و بدون حرکت هستند را شناسايي و محل قرار گرفتن آنها را مشخص نمايد . از قابليت تشخيص شي رها شده   هايک ويژن  بيشتر در مکان هاي عمومي مانند ترمينال هاي مسافر بري ، فرودگاه ، ايستگاه هاي مترو ، راه آهن ، مساجد و ابنيه تاريخي و مکان هايي که امکان خرابکاري  ، بمب گذاري و مواردي از اين دست وجود دارد استفاده مي شود .در اين حالت دوربين هايک ويژن با اسکن ميدان ديد خود ، کليه اشيايي که براي مدت طولاني رها شده و بي حرکت هستند را شناسايي و مشخص مي کند .

در اين حالت ماموران ايمني مرکز مانيتورينگ مي توانند به راحتي شي مشکوک را شناسايي و جهت بررسي بيشتر اقدامات لازم را انجام بدهند . شهرنت

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 0:23

دوربين تورت حرارتي – نوري سري DeepinView هايک ويژن

يکي از جوايزي که هر ساله به محصولات منتخب صنعت نظارت تصويري اعطا مي شود ، جايزه نوآورانه ESX است، امسال هم براي سومين سال اين جايزه پس از بررسي سخت افزاري و نرم افزاري محصولات از لحاظ نوآوري و تعالي در صنعت امنيت و رده نظارت تصويري دوربين IP ،  به دوربين مداربسته تورت حرارتي – نوري هايک ويژن سري DeepinView تعلق گرفت .

دوربين تورت هايک ويژن مدل DS-2TD1217-3/V1 داري قيمت مناسب ، اندازه کوچک ، تصوير برداري در دو حالت حرارتي ( با وضوح 160×120 ) و حالت نوري ( با وضوح 1920×1080 ) مي باشد ، اين دوربين با لنز ثابت ( در سه مدل 2 ، 3 و 6 ميليمتر ) توليد و از پردازشگر GPU مجهز به الگوريتم هاي هوش مصنوعي بهره مي برد که قابليت هاي منحصر به فردي مانند : آناليز تصوير ، حفاظت پيراموني ، پيشگيري از وقوع آتش سوزي و ارائه اطلاعات خدمات و نگهداري را ارائه مي دهد، دوربين تورت هايک ويژن از لحاظ امکانات بالا و قيمت مناسب آن ، يک انتخاب مناسب براي کاربران به حساب مي آيد .

 

دوربين تورت حرارتي – نوري سري DeepinView هايک ويژن ، جايزه نوآوري ESX را بدست آورد !

هايک ويژن – Hikvision و بقيه برندگان جايزه نو آوري ESX ، توسط هيئت داوران مشتمل بر متخصصان حوزه امنيت انتخاب شده اند .  هر ساله اين تيم ، محصولات مختلف را بر اساس معيار هايي مانند ويژگي ها ، فناوري هاي هوشمند ، امکانات نوآورانه و ميزان توسعه سيستم با پيشرفت تکنولوژي بررسي و بهترين ها را انتخاب مي کنند .

همچنين هايک ويژن براي رقابت در چالش TechVision که يک رقابت زنده در مخزن کوسه (Shark Tank ) است دعوت شده است در اين رقابت ، برند هاي دعوت شده بهترين محصولات خود را با يکديگر به رقابت مي گذارند و کارشناسان حوزه امنيت به آنها راي مي دهند .

توني دي استفانو مدير بخش توسعه کسب و کار هايک ويژن در اين باره گفت : ما افتخار مي کنيم که بار ديگر جايزه توليد محصول نوآورانه ESX را دريافت کرديم . همچنين اريک چن مدير بخش آمريکاي شمالي هايک ويژن در اين زمينه گفت : دوربين حرارتي سري DeepinView هايک ويژن به گونه اي طراحي شده که مي توان علاوه بر صنايع کوچک  در پروژه هاي بزرگ نيز از آن استفاده نمود . ارائه تصوير با کيفيت در کنار فناوري هاي حرارتي مدرن و قيمت مناسب باعث شده تا اين دوربين خيلي زود بتواند سهم مناسبي از بازار را به خود اختصاص بدهد .

هايک ويژن ارائه دهنده پيشرو تجهيزات سخت افزاري امنيتي و راه حل هاي نرم افزاري منتخب جايزه نوآوري ESX گرديد. يکي از جوايزي که هر ساله به محصولات منتخب صنعت نظارت تصويري اعطا مي شود، جايزه نوآورانه ESX است،

در ???? براي سومين سال متوالي اين جايزه پس از بررسي سخت افزاري و نرم افزاري محصولات از لحاظ نوآوري و تعالي در صنعت امنيت و رده نظارت تصويري دوربين تحت شبکه، به دوربين تورت حرارتينوري هايک ويژن  سري DeepinView تعلق گرفت.

دوربين تورت هايک ويژن مدل DS-2TD1217-3/V1 داري قيمت مناسب، اندازه کوچک، تصوير برداري در دو حالت حرارتي ( با وضوح ???×??? ) و حالت نوري ( با وضوح ????×???? ) مي باشد، اين دوربين با لنز ثابت ( در سه مدل ?، ? و ? ميليمتر ) توليد و از پردازشگر GPU مجهز به الگوريتم هاي هوش مصنوعي بهره مي برد که قابليت هاي منحصر به فردي مانند: پيشگيري از وقوع آتش سوزي ،آناليز تصوير، حفاظت پيراموني، و ارائه اطلاعات خدمات و نگهداري را ارائه مي دهد، دوربين تورت هايک ويژن از لحاظ امکانات بالا و قيمت مناسب آن، يک انتخاب مناسب براي کاربران به حساب مي آيد.

دوربين تورت حرارتي هايک ويژن

هايک ويژن و بقيه برندگان جايزه نو آوري ESX، توسط هيئت داوران مشتمل بر متخصصان حوزه امنيت انتخاب شده اند. هر ساله اين تيم، محصولات مختلف را بر اساس معيار هايي مانند ويژگي ها، فناوري هاي هوشمند، امکانات نوآورانه و ميزان توسعه سيستم با پيشرفت تکنولوژي بررسي و بهترين ها را انتخاب مي کنند.

همچنين  hikvision براي رقابت در چالش TechVision که يک رقابت زنده در مخزن کوسه (Shark Tank ) است دعوت شده است در اين رقابت، برند هاي دعوت شده بهترين محصولات خود را با يکديگر به رقابت مي گذارند و کارشناسان حوزه امنيت به آنها راي مي دهند.

توني دي استفانو مدير بخش توسعه کسب و کار هايک ويژن در اين باره گفت: ما افتخار مي کنيم که بار ديگر جايزه توليد محصول نوآورانه ESX را دريافت کرديم . همچنين اريک چن مدير بخش آمريکاي شمالي هايک ويژن در اين زمينه گفت: دوربين حرارتي سري DeepinView هايک ويژن به گونه اي طراحي شده که مي توان علاوه بر صنايع کوچک در پروژه هاي بزرگ نيز از آن استفاده نمود. ارائه تصوير با کيفيت در کنار فناوري هاي حرارتي مدرن و قيمت مناسب باعث شده تا اين دوربين خيلي زود بتواند سهم مناسبي از بازار را به خود اختصاص بدهد.

 

 

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:52

هفت اصل براي ايجاد يک وب سايت خوب

موفقيت هر وب سايت به طور کامل به روش طراحي آن بستگي دارد. اين که آيا طراحان در هنگام ايجاد سايت بيشترين توجه را دارند يا خير ، سايت به خوبي طراحي  سايت شرکتي  شده شما ، که هر دو قابليت استفاده و ابزار است ، موفقيت را تعيين مي کند. از آنجايي که سايت کسب و کار شما را نشان مي دهد و اکثر مشتريان بالقوه قبل از اينکه به فروشگاه خود نگاه کنيد ، به سايت خود مراجعه کنيد ، ناگزير بايد آن را طراحي کنيد. فقدان اندازه طراح مي تواند تاثير نام تجاري شما را حفظ کند.

 

طراحي صفحات وب براي تبديل از شما فکر مي کنم مهم تر است. در حالي که از تاکتيک هاي عالي براي بهبود تحول استفاده مي کنيد ، اگر سايت شما به وضوح از کيفيت پايين باشد ، نمي توانيد کار زيادي انجام دهيد. اما در واقع ، طراحي يک وب سايت لزوما به اين معني نيست که سايت به نظر مي رسد و چقدر زيبا است ، بلکه چگونه کار مي کند. حتي وب سايت هاي با ظاهر ساده و قابليت استفاده استثنايي و ساختار يافته تمايل به عملکرد قابل توجه در گوگل. نظرات کاربران از اين سايت ها نيز بهتر از کساني که از سايت هاي با تجربه کاربر ضعيف هستند. اثربخشي هر سايت به طور کامل به اثربخشي آن بستگي دارد.

 

بنابراين ، چگونه مي توانيد يک وب سايت خوب ايجاد کنيد ؟

ايجاد يک وب سايت خوب نياز به بسياري از متخصصان متخصص در زمينه هاي مختلف. تلاش هاي جمعي خود را بايد ساخته شود زماني که يک تصميم حياتي بايد ساخته شود. در اين مقاله ، ما اصول 8 طراحي يک وب سايت خوب را که بايد در هنگام ايجاد آن فکر کنيم ، توصيف خواهيم کرد. اين اصول طراحي قطعا طراحان وب را به طراحي موثر و بهبود قابليت استفاده از وب سايت کمک خواهد کرد.

 

اين اصول 8 که وب سايت شما را به يک وب سايت زيبا ، راحت ، موثر و جالب تبديل مي کند به شرح زير است:

https://3sotweb.com

 

 

) سادگي بهترين است

اين سايت احتمالا به خوبي کار نمي کند. ممکن است که به جاي بيش از حد بسياري از عناصر در سايت براي منحرف کردن توجه بازديد کنندگان از هدف اصلي از سايت شما. سادگي هميشه در پروژه هاي موثر کار مي کند. طراحي تميز و روشن نه تنها سايت را جذب مي کند ، بلکه به کاربر کمک مي کند تا از يک صفحه به شکل يک پارچه حرکت کند.

 

طراحي

 

در حال بارگذاري يک وب سايت که طراحي کاربردي نيست مي تواند خسته کننده. طراحي شده است به عنوان ساده به عنوان ممکن است به طوري که بازديد کنندگان به راحتي مي توانيد از آن استفاده کنيد و فقط پيدا کردن راه خود را در اطراف.

 

) ثبات

ثبات در طراحي وب سايت بسيار مهم است. توجه به مکاتبات عناصر طراحي در تمام صفحات سايت. فونت, اندازه, سرفصلهاي اصلي و, و سبک دکمه بايد همان در سراسر سايت مي باشد. از پيش برنامه ريزي. فونت ها و رنگ ها براي متون و دکمه ها مناسب هستند ... بهبود و همان روند در طول فرايند ايجاد سايت را دنبال کنيد. صفحات آبشاري (CCPs) براي ذخيره اطلاعات کامل در مورد سبک ها و عناصر طراحي مفيد هستند.

 

) تيوگرافي و خوانايي

مهم نيست که چقدر خوب طراحي خود را است, متن سايت هنوز هم نقش حياتي در طراحي بازي مي کند, آن را به عنوان کاربران مي دهد اطلاعات مورد نياز. از آنجا که موتورهاي جستجو بسيار آشنا با اين داده ها ، آن را تبديل به بخشي جدايي ناپذير از فعاليت هاي مدير عامل شرکت. شما بايد ظاهر چاپي جذاب و قابل خواندن از سايت خود را حفظ ، و استفاده از کلمات کليدي ، ابرداده ، و ديگر عناصر حساس به جستجوگرها به طرز ماهرانه اي.

 

طراحي

 

به خاطر داشته باشيد فونت است که بسيار آسان براي خواندن. ايجاد ترکيب مناسب از نامه طرح براي هر يک از عناصر طراحي مانند سرفصل متون اصلي, دکمه, و بيشتر.

 

* سازگار با دستگاه هاي تلفن همراه

با توجه به استفاده روزافزون از گوشي هاي هوشمند, قرص, و قرص, طراحي وب سايت بايد براي انواع صفحه نمايش استفاده مي شود. اگر طراحي سايت شما تمام اندازه ها را پشتيباني نمي کند ، احتمالا از رقابت با رقباي خود خودداري خواهيد کرد. چندين استوديو طراحي وب سايت و يا مراکز خدمات که در آن شما مي توانيد طرح دسکتاپ خود را به يک طرح پاسخگو و پاسخگو براي تمام انواع صفحه نمايش تبديل وجود دارد.

طراحي

 

ترکيب رنگ هاي بزرگ جذب کاربران ، اما ترکيب رنگ ضعيف مي تواند به حواس پرتي منجر شود. بنابراين ، شما بايد رنگ مناسب براي سايت خود را ، که مي تواند يک فضاي دلپذير ايجاد و در نتيجه احساس خوبي در بازديد کنندگان را انتخاب کنيد. افزايش تجربه کاربر با انتخاب رنگ هاي اضافي براي ايجاد يک نگاه متعادل در طراحي خود را. فراموش نکنيد که براي استفاده از فضاي خالي ، چرا که اين باعث مي شود سايت خود را به بيرون آمدن از هرج و مرج و درهم و برهمي خارجي. همچنين ، بيش از حد بسياري از رنگ استفاده نکنيد. سه يا چهار رنگ براي طراحي وب سايت جذاب و تميز تعداد زيادي است.

 

همچنين ، به استفاده از تصاوير نمي دهد. بيش از حد بسياري از تصاوير زنده استفاده نکنيد.

 

) شارژ آسان

هيچ کس دوست ندارد سايت هايي که زمان زيادي را بارگذاري مي کنند. بنابراين با بهينه سازي حجم تصاوير ترکيب اين کد به عنوان يک مرکزي CS يا فايل جاوا اسکريپت که باعث کاهش تعداد CTP درخواست در نظر گرفتن اين مشکل است. همچنين فشرده سازي HTMLML ، جاوا اسکريپت ، و KSS براي افزايش سرعت دانلود.

 

7) ارتباطات

طراحي

 

هدف نهايي از بازديد کنندگان است که براي دريافت اطلاعات و اگر سايت شما مي توانيد برقراري ارتباط موثر آنها به احتمال زياد به صرف زمان بيشتري را در سايت خود. کلاهبرداري است که مي تواند به راحتي به برقراري ارتباط با بازديد کنندگان موثر باشد عبارتند از: سازماندهي اطلاعات با استفاده از نام اصلي و فرعي و با استفاده از حکم شماره به جاي جملات و بي دست و پا هستند.

 

درخواست نهايي

با اصول فوق ، شما به راحتي مي توانيد يک وب سايت زيبا و کاربردي ايجاد کنيد. بدون اين اصول, دشوار است براي رفتن به اين راه طولاني. فقط با يک طراحي تميز و کاربر پسند مي تواند شما را از موفقيت فکر مي کنم.

 

اگر مي خواهيد يک وب سايت ساده اما جذاب و کاربردي براي خودتان داشته باشيد ، مي توانيد بر روي يک وب سايت که يک شرکت طراحي وب سايت معتبر در تهران است ، حساب کنيد. براي مشاهده نمونه کارها شرکت ها و طراحي وب سايت فروشگاه در وب سايت payamava.net لطفا برگرد

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 225 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:19

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش

در اينجا قصد داريم نگاهي داشته باشيم به يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش، فريزر تک بوش، يخچال توکار بوش در نمايندگي لوازم خانگي بوش

m6_fijk.jpg

منبع: www.fardanews.com

امروزه يخچال فريزر به يکي از وسايل بسيار ضروري در خانه و يا محل کار تبديل شده است تا جايي که شايد زندگي بدون آن غيرممکن به نظر مي رسد چراکه ما براي نگهداري بسياري از مواد غذايي به آن احتياج داريم، به همين دليل نيز يخچال و فريزر يکي از وسايل بسيار کاربردي در هر نوع مکاني محسوب مي شود و به دليل فروش بسيار بالاي اين وسيله رقابت بسيار زيادي بين توليد کنندگان وجود دارد و هرکدام سعي مي کنند با بکارگيري تکنولوژي هاي مختلف و طراحي هاي متنوع قسمت بيشتري از بازار را در تصاحب خود درآورند به همين جهت تنوع بسيار گسترده در اين محصول مي تواند باعث سردرگم شدن شما شود به همين جهت ما در اينجا تصميم داريم نگاهي داشته باشيم به انواع يخچال فريزر بوش که به عنوان يکي از بهترين برندهاي اين محصول در دنيا محسوب مي شود درست است که ما نمي توانيم يخچال فريزر بوش را به عنوان بهترين مارک يخچال و فريزر در دنيا معرفي کنيم چراکه به جرئت مي توانيم بگوييم بهترين برندهاي سرمايش در دنيا متعلق به آمريکا است که برندهايي مانند و ويرپول، وستينگ هاوس، جنرال الکتريک، مابه و برندهاي بسيار ديگر که بهترين ها در صنعت سرمايش در دنيا محسوب مي شوند همان طور که صنعت شستشو متعلق به آلمان است و برندهايي مانند بوش، ميله و آ.ا.گ را در خود جاي داده است اما متاسفانه مشکلي که در برندهاي آمريکايي در ايران وجود دارد اين است که قيمت بسيار بالايي دارد و ورود قانوني آن به کشور ممنوع است به همين دليل نيز مدل هاي فيک و تقلبي آن در بازار بسيار است اما اگر بخواهيم بعد از يخچال هاي آمريکايي بهترين مارک يخچال فريزر را به شما معرفي کنيم که علاوه بر کيفيت بسيار بالا قيمت بسيار مناسبي دارد مي توانيم به يخچال فريزر بوش اشاره کنيم که يک برند آلماني و بسيار خوش نام در صنعت لوازم خانگي محسوب مي شود که توانسته با طراحي هاي مختلف و مدل هاي گوناگون در انواع يخچال فريزر بالا پايين، سايد باي سايد، يخچال دوقلو، فريزر تک و انواع يخچال فريزر توکار توانسته پاسخي مناسب به نيازهاي مختلف داشته باشد.

اما قبل از اينکه بخواهيم به معرفي انواع يخچال فريزر بوش به پردازيم بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش براي منزل و يا محل کار خود را داريد شما مي توانيد براي ديدن قيمت و شناخت مدل هاي مختلف يخچال فريزر بوش به فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران مراجعه کنيد اما فراموش نکنيد که شرکت بوش آلمان با داشتن نمايندگي و گارانتي بوش سرويس که تحت نظارت بوش آلمان در ايران فعاليت مي کند انتخاب اين برند را ازنظر خدمات پس از فروش براي شما بسيار مطمئن مي کند و يکي ديگر از مزيت هاي اين برند آلماني اين است که شما مي توانيد در صورت تمايل به خريد آنلاين خريد خود را به صورت مستقيم از فروشگاه آنلاين 20 بخر نمايندگي بوش با بهترين قيمت و خدمات انجام دهيد اما اگر دوست داريد اطلاعات کافي و مدارک مورد نياز در مورد اينکه آيا گارانتي بوش سرويس ضمانت نامه بوش آلمان در ايران است به شما پيشنهاد مي کنيم «گارانتي اصلي بوش در ايران» را در مجله اينترنتي 20 بخر بخوانيد اما اگر ترجيح مي دهيد که يخچال فريزر و يا محصول ديگري را از يک فروشگاه فيزيکي داشته باشيد ما به شما پيشنهاد مي کنيم در مجله اينترنتي 20 بخر «نمايندگي بوش» را مطالعه نماييد در اين مقاله تمام اطلاعات مورد نياز در مورد نمايندگي ها آدرس و تلفن آنها قرار گرفته شده است و شما مي توانيد در اين مقاله ادرس و تلفن نزديک ترين فروشگاه به محل سکونت خود را پيدا کنيد.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش معيار صحيح اندازه گيري يخچال و فريزر

همان طور که مي دانيد يکي از معيارهاي بسيار مهم در زمان انتخاب يخچال و يا فريزر ظرفيت آن براي نگهداري مواد غذايي مي باشد، به همين خاطر شما سعي مي کنيد بر اساس جمعيت و ميزان خريد خود به دنبال ظرفيت مناسب براي خريد يخچال فريزر خود باشيد که در اين ميان شما مي توانيد يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال دوقلو بوش و يا يخچال توکار بوش را براي خود انتخاب کنيد، اما متاسفانه مردم ايران فوت را به عنوان معيار اندازه گيري يخچال مي شناسند در صورتي که فوت معياري براي اندازه گيري حجم نيست به همين خاطر نيز وقتي شما از يک فروشنده اندازه يخچال را بر اساس فوت سوال مي کنيد فروشنده براي جلب رضايت شما عددي را در قالب فوت به عنوان حجم يخچال به شما مي گويد و سعي مي کند با بزرگ نشان دادن اين عدد نظر شما را به خود جلب کند به همين دليل نيز يک مدل را با فوت هاي مختلف در بازار مي شنويد به ياد داشته باشيد که معيار اندازه گيري ليتر براي مشخص کردن حجم مورد استفاده قرار مي گيرد و مي تواند گنجايش واقعي يخچال را به شما نشان دهد شما اگر دقت کنيد در دفترچه راهنماي يخچال و يا بر روي برچسب انرژي ظرفيت يخچال و فريزر بر اساس ليتر مشخص شده است اين عددي است که شما مي توانيد براي مقايسه گنجايش در مدل هاي مختلف در نظر بگيريد.

بررسي انواع يخچال فريزر بوش

  • يخچال فريزر بالا پايين بوش
  • يخچال سايد باي سايد بوش
  • يخچال دوقلو بوش
  • فريزر تک بوش
  • يخچال توکار بوش
  • يخچال فريزر بالا پايين بوش

يکي از پرطرفدارترين مدل هاي يخچال فريزر در دنيا مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي باشد که مي تواند به صورت فريزر بالا باشد و يا فريزر پايين که هرکدام مزاياي خود را دارند اما در اين ميان مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين طرفدار بيشتري دارد چراکه در اين نوع طراحي به دليل اينکه يخچال در قسمت بالا قرار گرفته است و مسلما در طول روز ما احتياج بيشتري به يخچال داريم دسترسي به آن براي ما بسيار آسان تر خواهد بود از طرف ديگر يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين مزيت ديگري که دارد اين است طراحي فريزر آن داراي کشو مي باشد که مسلما به دليل باز شدن کشو دسترسي به مواد غذايي فريزر شده در آن بسيار آسان تر مي باشد اما مدل هايي که فريزر با هستند معمولا فريزر کوچکتري دارند و اينکه طراحي آن به صورت طبقه است و معمولا افرادي فريزر بالا را انتخاب مي کنند که استفاده کمتري به فريزر دارند و احتياج به فضاي زيادي براي فريز کردن مواد غذايي ندارند اما اگر بخواهيم نگاه کوتاهي داشته باشيم به برخي از امکانات موجود در يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم که برخي از مدل ها داراي آب ريز مي باشند که اين آبريز به صورت قم قمه اي است و شما با پر کردن مخزن آن مي توانيد بدون باز کردن درب يخچال آب خنک در دسترس داشته باشيد اما در هيچ کدام از مدل هاي يخچال فريزر بالا پايين بوش يخ ساز اتوماتيک وجود ندارد يعني بر خلاف يخچال سايد باي سايد که هميشه يخ قالب و يا خرد در اختيار شماست در يخچال فريزر بالا پايين اين امکان وجود ندارد شايد در برخي از مدل ها محلي براي درست کردن يخ در نظر گرفته شده باشد و مخزني براي نگهداري قالب يخ در نظر گرفته شده باشد اما اين کار به صورت دستي انجام مي شود، در آخر بايد بگوييم با توجه به فضاي يخچال فريزر بالا پايين بوش مي توانيم بگوييم اين مدل ها براي خانواده هاي کم جمعيت و حتي متوسط مي تواند مناسب باشد اما اگر يک خانواده بزرگ داريد و يا احتياج به فضاي زيادي براي نگهداري مواد غذايي خود داريد به شما پيشنهاد مي کنيم به سراغ يخچال سايد باي سايد بوش و يا يخچال دوقلو بوش برويد که مي توانند فضاي بسيار بزرگتري را در اختيار شما قرار دهند اما اگر جزو افرادي هستيد که به دنبال يک آشپزخانه مدرن و ساده اي هستيد به شما انواع يخچال فريزر توکار بوش را پيشنهاد مي کنيم.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال سايد باي سايد بوش

امروزه يکي از پر طرفدارترين مدل ها يخچال سايد باي سايد مي باشد که به دليل طراحي بسيار لوکس اين مدل داراي ظرفيت بسيار بالايي مي باشد و داشتن امکاناتي مانند بار، آبريز و يخ ساز اتوماتيک مي تواند نياز شما را براي دسترسي به آب خنک و يخ در هر زماني برطرف کند شايد ازنظر بسياري از افراد يخچال سايد باي سايد بيشتر از آنکه فضا مي گيرد گنجايشي کمي دارد اما دقت داشته باشيد که اگر تصميم داشتيد گنجايش آن را با يخچال دوقلو مقايسه کنيد ظرفيت آنها را بر اساس ليتر در کنار هم قرار دهيد تا گنجايش واقعي آن را متوجه شويد اگر از ظرفيت و امکانات يخچال سايد باي سايد بوش و يا هر برند ديگري بگذريم و بخواهيم به فريزر آن نگاه کنيم متوجه خواهيم شد که ظرفيت واقعي آن بيشتر از آن چيزي است که تصور مي کنيد به اضافه اينکه طبقات و طبقه بندي هاي روي درب امکان تفکيک کردن بيشتر مواد غذايي را براي ما فراهم مي کنم به همين خاطر دسترسي به مواد غذايي در آن بسيار آسان تر خواهد بود، از طرف ديگر وجود درب بار به روي درب امکان دسترسي به نوشيندهاي مختلف را بدون باز کردن درب يخچال سايد باي سايد بوش براي ما بسيار آسان تر مي کند و باز شدن کمتر درب باعث مي شود مصرف انرژي در آن بسيار کاهش پيدا کند شرکت بوش انواع يخچال سايد باي سايد بوش را در 3 رنگ سفيد، استيل و مشکي توليد مي کند.

 

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال دوقلو بوش

يکي ديگر از مدل هاي بسيار پرطرفدار يخچال دوقلو بوش مي باشد که مي تواند براي يک خانواده پرجمعيت بسيار مناسب باشد اما توجه داشته باشيد که يخچال دوقلو بوش در مقايسه با يخچال سايد باي سايد بوش ازنظر ظرفيت تفاوت آن‌چناني با يکديگر ندارد براي اطمينان از اين موضوع نيز کافي است ظرفيت واقعي يخچال و فريزر دوقلو بوش را در کنار يخچال سايد باي سايد قرار دهيد تا تصميم درست را بگيريد اما اگر در اينجا بخواهيم به مزيت به مزيت يخچال دوقلو بوش اشاره کنيم اينکه عمق اين يخچال 60 سانتيمتر است يعني دقيقا هم عمق کابينت شما به همين خاطر يخچال و فريزر شما از کابينت شما بيرون نمي زند چراکه تمام کابينت ها به صورت استاندارد عمقي معادل 60 سانتيمتر دارند اما دقت داشته باشيد که عرض يخچال و فريزر دوقلو بوش هرکدام 60 سانت است يعني شما حداقل به يک مترو 20 سانتيمتر فضا احتياج داريد حال اگر شما با عرض آن مشکلي نداريد اما تمايل داريد مدلي را تهيه کنيد که آب سردکن و يخ ساز اتوماتيک باشد به همين خاطر ترجيح مي دهيد که سايد باي سايد بوش را انتخاب کنيد خبر خيلي خوب در اينجا اين است که شرکت بوش مدلي را در يخچال دوقلو بوش دارد که داراي آب سردکن و يخ ساز اتوماتيک مي باشد، شرکت بوش در يخچال فريزرهاي دوقلوي خود تنوع بسياري چه ازنظر مدل و چه ازنظر رنگ دارا مي باشد شما مي توانيد يخچال دوقلوي خود را به رنگ سفيد، مشکي و يا استيل انتخاب کنيد اما توجه داشته باشيد که استيل بکار رفته در اين محصول با استفاده از تکنولوژي نانو به صورت ضد لک مي باشد به همين خاطر لازم نيست نگران لک شدن آن باشيد.

فريزر تک بوش

بسياري از خانواده هاي ايراني و پرجمعيت عادت دارند مواد غذايي مختلف را فريز کنند به همين خاطر فريزر يخچال سايد باي سايد بوش و يا داشتن فريزر يک يخچال بالا پايين بوش جوابگوي نياز آنها نيست به همين خاطر ترجيح مي دهند فريزر تک بوش را نيز در خانه خود داشته باشند تا بتوانند مقدار زيادي از مواد غذايي را باکيفيت بالا فريزر کنند از همين رو فريزر بوش با سيستم نو فراست و سيستم گردش و فيلتر هوا مي تواند کيفيت بالايي داشته باشد از طرف ديگر فريزر بوش با داشتن سيستم سوپر فريز مي تواند مواد غذايي را در کوتاه ترين زمان فريز کند فريز کردن مواد غذايي در کوتاه ترين زمان باعث مي شود طعم و رنگ مواد غذايي تا مدت طولاني حفظ شود از همين رو با توجه به قيمت فريزر بوش مي توان گفت اين گزينه مي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود شرکت بوش انواع فريزر تک خود را در کشور آلمان و ترکيه مونتاژ مي کند که به جرئت مي توان گفت ازنظر کيفيت تفاوت چنداني با هم ندارند اما مدل هاي مونتاژ ترکيه به دليل دستمزد پايين کارگر و پايين تر بودن قيمت انرژي به نسبت آلمان داراي قيمت بسيار مناسب تري هستند پس اگر نياز به فريزر تک در خانه داشتيد ما به شما فريزر بوش را پيشنهاد مي کنيم.

نگاهي به انواع يخچال فريزر بوش يخچال توکار بوش

اگر جزو دسته افرادي هستيد که به دنبال يک آشپزخانه ساده و لوکس هستيد ما به شما انواع يخچال توکار بوش را پيشنهاد مي کنيم چراکه ازنظر کيفيت و طول عمر بسيار بالايي دارند و قيمت آن بسيار مناسب است شرکت بوش در اين زمينه داراي يخچال بالا پايين توکار، يخچال دوقلو توکار و يخچال و فريزر زير کابينتي توکار مي باشد که همه اين محصولات در کشور آلمان مونتاژ مي شود شرکت بوش از جديدترين و پيشرفته ترين تکنولوژي هاي روز دنيا در آنها استفاده کرده است که با توجه به امکانات و کيفيت بسيار بالاي اين محصول قيمت يخچال توکار بوش بسيار مناسب است، شما با داشتن يخچال فريزر توکار بوش مي توانيد يک آشپزخانه بسيار مدرن داشته باشد.

در آخر بايد بگوييم اگر قصد خريد لوازم خانگي بوش را براي منزل خود داريد مي توانيد تمام محصولات شرکت بوش را به صورت آنلاين و مستقيم از فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران با ضمانت بهترين قيمت و گارانتي اصلي بوش تهيه نماييد اما در صورتي که ترجيح مي داديد خريد خود را از يک فروشگاه فيزيکي انجام دهيد باز مي توانيد با مراجعه به «مجله اينترنتي 20 بخر» به صفحه « نمايندگي بوش » مراجعه کنيد و در آنجا آدرس و تلفن نزديک ترين فروشگاه بوش به منزل خود را پيدا کرده و به آن مراجعه کنيد و در صورت لازم مي توانيد از مشاورين 20 بخر بابت خريد مشاوره تلفني بگيريد؛ اما اگر دوست داشته باشيد ما مي توانيم مقاله «خريد يخچال فريزر بوش با بهترين قيمت از نمايندگي بوش» را در سايت نيک صالحي را به شما پيشنهاد کنيم.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:30

افزايش فروش و درآمد يک هدف اساسي است که زمينه رشد بيشتر را براي کسب و کارها فراهم مي کند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي کنيم که کسب و کارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينکه براي ساختار کلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشکلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي که در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد که برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل کنيد که تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي کنند. اما اين سه هدف يکي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينکه به کجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممکن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر کدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين کنيد که مطابق با اهداف کلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي کنند و مايلند با فروشندگاني که از آنها خريد مي کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان کنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي کنند، بلکه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص کنند که از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود کسب و کار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني که شرکت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در کسب و کار خود تغييراتي ايجاد کنيد که تجربه مثبت مشتري را تضمين کند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يکي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يک پايگاه داده مرکزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امکان پذير مي کند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و کمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.

اجتماعی...
ما را در سایت اجتماعی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozzi بازدید : 207 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:03

لینک دوستان

خبرنامه